Calvin Klein
Provokativní, moderní, smyslné a ikonické - takové jsou kolekce značky Calvin Klein. Jejím cílem je vytvářet modely pro každého, jelikož nabízejí dámské, pánské i dětské kolekce. Cílem společnosti je inspirovat lidi vášní, pozitivně ovlivňovat svět kolem a vést jednotlivce k individualitě, k tomu, aby se každý přijal a akceptoval takový, jaký je. Vytvářet oblečení, ve kterém se budeme všichni cítit skvěle.
Americký módní sen
Jednu z nejlepších amerických módních značek uvedl na trh v roce 1968 návrhář Calvin Klein a jeho obchodní partner Barry Schwartz. Pokud jste hledali kombinaci moderního minimalistického sportovního oblečení a přitažlivosti, Calvin Klein byl odpovědí. Nabízela nejen sportovní oblečení, ale také klasická saka a spodní prádlo. Značka pomohla definovat americký styl pro mezinárodní publikum a již v roce 1973 získala své první ocenění v kategorii elegantního sportovního oblečení. Do povědomí celého světa se značka dostala v roce 1980 při vstupu na trh se značkovými džíny, které vyvolaly šílenství. Kromě toho Klein získal licence na produkci šátků, bot, opasků, triček i kabelek.
„Calvinky“
Když šílenství kolem značkových džín v 80. letech dosáhlo svého vrcholu, Klein představil velmi úspěšnou kolekci dámských boxerek a kolekci pánského spodního prádla. Svou kolekcí změnil americký trh s pánským prádlem a muže začala zajímat i ta část oděvu, kterou pouze málokdo vidí. Přestože na tom společnost začátkem 90. let nebyla nejlépe a téměř čelila bankrotu, Klein dokázal opět obnovit ziskovost impéria, a to zejména díky úspěchu populárních kolekcí spodního prádla, vůní a sportovního oblečení CK. Po slavné edici reklam s raperem a hercem Markem „Marky Markem“ Wahlbergerem a modelkou Kate Moss v roce 1992 chtěl každý mít své „Calvinky“. Nový typ slipových boxerek byl označen za jednu z největších oděvních revolucí století.
Množství módních produktů
Kromě populárních kolekcí džín a spodního prádla má Calvin Klein v současnosti několik produktových linií včetně kolekcí pro domácnost, produkty hodinek, šperků a vůní. V současnosti se značka odvrací od vytváření kolekcí pro přehlídková mola a zaměřuje se na masovější prodej ziskových džín, spodního prádla a plavek, na které upoutává pozornost. Podepisuje se na evoluci, což je také vidět v početné nabídce bot pro každou příležitost, ať už hledáte tenisky na sport, vycházkovou obuv nebo pantofle jen tak na doma.
V tomto strategickém plánu jsou pro značku rozhodující hnací síly touhy po nových kolekcích bez přehlídek, a proto jsou spolupráce s celebritami, které přitahují pozornost potencionálních klientů, klíčové. Herečka Lupita Nyong´o v elegantních šatech na udělování cen Zlatý Glóbus nebo Lady Gaga v šatech bez ramínek na Critics´ Choice Awards přitahují pohledy na honosnější řady značky. Kolekce oděvů z džínoviny tvoří pro stále větší přibližování se k neformálnímu odívání v běžném životě vrcholovou produktovou řadu. Proto pod současné největší reklamní kampaně značky patří spolupráce s Justinem Bieberem či Kylie Jenner v džínách, nebo s rodinou Kardashian oblečenou v Calvin Klein kouscích spodního prádla a džínoviny.
PROHLÉDNOUT PRODUKTY ZNAČKY CALVIN KLEIN
Stránka 1 z 1 - 11 položek celkem