Reklamace

 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením nebo neodpovídajícím způsobům. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po vzniku vady. 

Postup při reklamaci:

  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím.
  • Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  • Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlete doporučeně na adresu alebo cez Zásilkovnu (zdarma)
  • Na pobočce oznamte kód „92566256“.
  • Nebo pošlete balík doporučeně na adresu: 

             LERY s. r. o.
             Zápotockého 19
             Prešov 080 01

  • Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné zboží, pokud to nebude možné (např. chybějící výrobek na skladě) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.