Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením nebo neodpovídajícím způsobům. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po vzniku vady.
Postup při reklamaci:
- Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím.
- Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
- Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
- Balík pošlete doporučeně na adresu alebo cez Zásilkovnu (zdarma)
- Vyberte si nejbližší Zásilkovnu na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na pobočce oznamte kód „92566256“.
- Nebo pošlete balík doporučeně na adresu:
LERY s. r. o.
Zápotockého 19
Prešov 080 01
- Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od přijetí reklamovaného výrobku.
- V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné zboží, pokud to nebude možné (např. chybějící výrobek na skladě) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
- Stáhněte si formulář na reklamaci zboží.