Reklamace

 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením nebo neodpovídajícím způsobům. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po vzniku vady.

 

Postup při reklamaci:

  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím.
  • Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  • Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlete doporučeně na adresu alebo cez Zásilkovnu (zdarma)
  • Na pobočce oznamte kód „92566256“.
  • Nebo pošlete balík doporučeně na adresu: 

             TDM group s.r.o.
             Slovenská 26
             Prešov 080 01

  • Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné zboží, pokud to nebude možné (např. chybějící výrobek na skladě) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení