Calvin Klein Jeans

calvin-klein-jeans-logo-10k

Calvin Klein je jednou z předních světových značek módního průmyslu, která spojuje záměr a cíl povýšit předměty každodenní potřeby na celosvětový ikonický status. Značka s minimalistickou a smyslnou estetikou byla založena v New Yorku v roce 1968 a poskytuje produkty nabízející neomezené možnosti sebevyjádření. Všechny značky společnosti - CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear a Calvin Klein Performance mají svou zvláštní identitu a postavení na trhu.

Nestárnoucí Calvin Klein Jeans

Dospívající modelka Brooke Shields, která se v kontroverzní reklamní kampani v roce 1980 oblékla do džín od Calvin Klein Jeans, způsobila šílenství, které vedlo k prodeji 2 milionů párů měsíčně. Ve světě módy a nabídky džínoviny způsobila značka převrat. V džínovině je nekonečná přitažlivost a nabízí neomezeně mnoho způsobů, jak ji lze nosit. Zakladatel si to uvědomoval a nabídl spoustu džín s ikonickými střihy, jako jsou mom jeans, boyfriend jeans, skiny jeans a další. Calvin Klein Jeans pro každou příležitost upoutají a lze je kombinovat s obuví na jakoukoliv událost. Produkce džín pokračuje od 80. let s myšlenkou poskytování spolehlivého designu s vysoce kvalitním provedením a vynecháním nadbytečných prvků. Snaha sestává v jedinečných a účelových kouscích, které se neustále dobře nosí a zachovávají si svou aktuálnost, sezónu po sezóně.

Konec designérské módě

Calvin Klein patřil mnoho let pod hlavní body programu newyorského týdne módy, který definoval a formoval šatníky a určoval trendy. Luxusní kolekce předváděné během oficiálních týdnů módy představovaly oblečení značky, které bylo nejčastěji spatřeno na fotografiích celebrit v prestižních magazínech. V dohledné budoucnosti značka končí s tvorbou luxusních kolekcí na přehlídková mola a začíná se soustředit na masovější produkci s upřením pozornosti na džíny, spodní prádlo a parfémy - nejprofitovější produkty značky.

Nejnovější globální reklamní kampaň

Nový vývoj celosvětově uznávané značky Calvin Klein Jeans představují kampaně orientující se na základní styly značky dostupné v obchodech. Nové kampaně tvoří světové hvězdy jako A$AP Rocky, Solange, Kaia a Presley Gerber, kteří představují přemostění stylu, hudby a kultury různých generací. Značka se zaměřila na podporu vlivných osob, které reprezentují současnou kulturu.

Cesta k udržitelnosti

Současná značka džín postupuje také v oblasti cirkulace materiálů a v roce 2022 představila novou upcyklovanou limitovanou edici. Nová kolekce se specializuje na redesign a využití starého materiálu. Speciální kolekce byla vyrobena z přebytečné džínoviny a propracována technikou patchwork, která vytvořila unikátní kousky, kde žádné dva kusy nevypadaly stejně. Mezi nabídkou nebyly zahrnuty pouze džíny, ale také bundy, klobouky, sukně a topy.

8 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 8 položek celkem