Obchodní podmínky

 

I. Základní ustanovení

Kdo jsme a co děláme?

Jsme internetový obchod, který prodává pánskou a dámskou módu světových značek,
a v těchto obchodních podmínkách vás informujeme o tom, jak funguje náš obchod www.10k.cz, jak se zboží objednává a platí nebo kam se můžete obrátit v případě reklamace nebo jakýchkoliv nejasností.

V obchodních podmínkách budeme používat tyto základní pojmy:

Cena:                 je cena, kterou jste povinni nám za naše zboží uhradit.

My:                     je společnost Top di Milano, s.r.o., IČO: 50392875, se sídlem Mudroňova 4962/7, 080 01 Prešov, Slovensko, zapsaná v obchodním rejstříku u Okresného súdu Prešov pod sp. zn. 36459/P-Zbl, se kterou uzavíráte Smlouvu.

Podmínky:         jsou tyto obchodní podmínky, které jsou nedílnou součástí Smlouvy.

Smlouva:           je kupní smlouva uzavřená mezi námi a vámi na základě akceptace vaší objednávky.

Spotřebitel:        jste vy, pokud s námi uzavíráte Smlouvu mimo svou obchodní nebo podnikatelskou činnost.

Vy:                     jste fyzická nebo právnická osoba, která s námi uzavírá Smlouvu.

Web:                  jsou naše webové stránky www.10k.cz

 

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím těchto kontaktních údajů:

Fakturační adresa:

Top di Milano, s.r.o., Mudroňova 28, 080 01 Prešov, Slovenská republika, IČO: 50392875, DIČ: 2120309477, IČ DPH: SK2120309477          

tel.: +421 919 211 240

e-mail: info@10k.cz

Korespondenční adresa:

Top di Milano, s.r.o., Slovenska 28, 080 01 Prešov

tel.: +421 919 211 240

e-mail: info@10k.cz

II. - Uživatelský účet

Na našich webových stránkách si můžete založit svůj uživatelský účet. Pomocí registraci můžete spravovat své objednávky, podívat se na minulé objednávky, mít všechno přehledně na jednom místě k dispozici a k tomu získáte mnohé výhody.

  1. Z vašeho uživatelského účtu můžete provést objednávku, avšak pro samotné vytvoření objednávky není uživatelský účet nutný, nemusíte se tedy pro provedení objednávky registrovat.
  2. Při registraci jste povinni uvádět pravdivě a správně všechny údaje. Zároveň je musíte při jakékoliv změně aktualizovat. Údaje, které uvedete při objednávání nebo v uživatelském účtu, považujeme za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, ohledně kterých vás prosíme o zachování mlčenlivost. Svůj uživatelský účet nejste oprávněni nechat využívat třetí osobě.
  4. Berte prosím ohled na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení, které mohou způsobit problémy s dostupností uživatelského účtu.

 

III. - Koupě zboží

Zde najdete informace týkající se nákupu zboží, který se chystáte uskutečnit. Stejně tak se zde dozvíte vše o slevových kuponech.

  1. Ačkoliv náš Web obsahuje všechny potřebné informace o zboží, můžeme s vámi uzavřít Smlouvu i za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Vezměte prosím na vědomí, že vše, co je na Webu vystaveno, je především informativního charakteru a nejsme povinni uzavřít ohledně tohoto zboží Smlouvu.
  3. Naše zboží si můžete pořídit na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje zejména informace o zboží, Ceně, způsobu úhradu Ceny a údaje o požadovaném způsobu dodání zboží a o nákladech s tím spojených. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku.
  4. Poté, co obdržíme objednávku, vám potvrdíme její přijetí prostřednictvím e-mailu - Smlouvu jsme uzavřeli okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky. Pokud bude charakter objednávky neobvyklý (např. vysoká částka či vysoké množství), můžeme vás kontaktovat
    s žádostí o dodatečné potvrzení objednávky. V takovém případě bude Smlouva uzavřena, až obdržíme toto potvrzení.
  5. V objednávce jste povinni uvádět pravdivé a úplné informace. V případě sdělení nebo uvedení nepravdivých nebo neúplných informací neodpovídáme za škodu tím způsobenou.
  6. Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s komunikací na dálku, jako třeba náklady
    na internetové připojení nebo telefon, si hradíte sami a nijak se neliší od základní sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
  7. Při zadávání objednávky můžete uplatnit slevové kódy (kupony), které vám poskytneme.
  8. Pokud u daného slevového kuponu není uvedeno jinak, platí, že:
  • je nelze vzájemně kombinovat;
  • s nimi nelze hradit náklady na dopravu a další služby.
  1. Pokud použijete slevový kupon na objednávku s více položkami, sleva se rovnoměrně rozpočítá mezi všechny položky v objednávce, na které byla sleva uplatněna.
  2. V případě odstoupení od smlouvy, nebo pokud vám budeme z jakéhokoliv důvodu vracet kupní cenu za zboží, platí, že máte nárok na vrácení částky, kterou jste za nákup zboží skutečně uhradili peněžními prostředky.
  3. Pokud má slevový kupon omezenou dobu platnosti, je možné ho využít jen v této době. Neposkytujeme žádný způsob kompenzace za nevyužitou hodnotu slevového kódu nebo kuponu.
  4. V případě, že odeberete zboží za nižší cenu než je hodnota slevového kódu, nemáte nárok na doplacení hodnoty slevového kódu.
  5. V případě, že slevový kód bude uplatněn v rozporu s jeho pravidly, vyhrazujeme si práva takto uplatněný slevový kód nepřijmout a od uzavřené kupní smlouvy odstoupit.

 

IV. - Platební podmínky

V této části si můžete přečíst, jak za zboží zaplatit.

  1. U zboží je vždy uvedena Cena tohoto zboží. Jsme plátci DPH a Cena je uvedena včetně DPH i včetně veškerých dalších daní a poplatků. Pokud by došlo ke zjevné chybě
    v uvedené Ceně (např. zboží, které prodáváme za méně než 10 % ceny obvyklé), nejsme povinni zboží za takto zjevně chybně uvedenou Cenu dodat a v případě, kdy již mezi námi byla uzavřena Smlouva s takto chybnou Cenou, jsme oprávněni od ní odstoupit.
  2. Případné slevy nelze vzájemně kombinovat.
  3. Cenu a případné náklady spojené s jeho dodáním můžete uhradit následujícími způsoby:
  • Platba v hotovosti kurýrovi při převzetí.;
  • online platba kartou prostřednictvím platební brány GoPay;
  • hotově nebo kartou při osobním odběru zboží;
  • okamžitá platba přes elektronickou peněženku pomocí Google Pay;
  • okamžitá platba přes elektronickou peněženku pomocí Apple Pay;
  • klasickým bankovním převodem.
  1. Pokud budete platit bankovním převodem, prosíme vás o uhrazení Ceny společně
    s uvedením správného variabilního symbolu platby, což je číslo objednávky. Pokud tento variabilní symbol nezadáte, může se stát, že se nám platba Ceny nespáruje se Smlouvou a zboží vám nebude odesláno včas.
  2. V případě bezhotovostní platby se Cena považuje za zaplacenou okamžikem připsání příslušné částky na náš účet. Zboží vám odešleme neprodleně poté, není-li domluveno jinak.
  3. Pro každou platbu vám vystavíme fakturu (daňový doklad), která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mail uvedený v objednávce.
  4. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

V. - Doručení zboží

Nyní vám představíme podmínky a způsoby doručení vašeho zboží.

  1. Způsoby doručení zboží:
  • Osobní odběr na výdejním místě Zásilkovny (zboží si můžete vyzvednout po obdržení SMS zprávy nebo e-mailu, kde získáte heslo k vyzvednutí zásilky. Některé pobočky nepřijímají platební karty, můžete si ale sami vybrat, kterou pobočku zvolíte. Doba uložení je maximálně 7 dní);
  • DPD – doručení kurýrem (zboží odesíláme nejbližší druhý pracovní den po uskutečnění vaší objednávky na vámi zadanou adresu, které vám bude doručeno následující pracovní den mezi 8 – 18 hod. Pokud vás dopravce nezastihne v místě určení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. V případě objednávky v pracovní den do 13:00 hodiny je doručení možné do 24 hodín.
  1. Vyhrazujeme si právo odstoupit od Smlouvy v případě, že objednané zboží nebude skladem a ani nebude naskladněno do 30 dnů od uzavření Smlouvy. Tato dodací lhůta se netýká zboží, u kterého je na Webu výslovně uvedena delší dodací doba.
  2. Zboží jste povinni převzít. Pokud ho nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy. V takovém případě, po vás máme právo vyžadovat náhradu takto vzniklých nákladů spojených s vrácením nepřevzatého zboží. Jsme také oprávněni vás v případě nepřevzetí zboží zařadit na seznam nespolehlivých kupujících a v případě dalšího nákupu budete povinni zaplatit předem bezhotovostně na náš účet.
  3. Při převzetí zboží od přepravce prosím zkontrolujte neporušenost obalů zboží. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování ideálně ihned řešte s dopravcem a případné nedostatky sepište do předávacího protokolu. Takové zboží nemusíte od dopravce převzít. O zjištěném poškození nám dejte vědět a poškození, prosíme, zdokumentujte.

 

VI. - Odstoupení od Smlouvy do 14 dnů - Formulář na vrácení

Podívejte se na některá práva, která vám české zákony jako spotřebiteli přináší. Asi tušíte, že pokud uzavíráte smlouvu na internetu, máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní. V některých případech se ale podmínky mohou mírně lišit, proto vás prosíme, abyste si pečlivě přečetli také následující článek.

  1. Jako Spotřebitel, tedy člověk, který uzavírá Smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti, máte právo odstoupit od Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Tento článek podmínek se vztahuje pouze na Spotřebitele.
  2. Vezměte ale na vědomí, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy v případě:
  • kdy bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu. Je to například tehdy, kdy zboží vyrobíme podle vašich požadavků nebo ho jinak upravíme podle vašeho přání,
  • pokud se jedná o zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • pokud se jedná o zboží v uzavřeném obalu, které Spotřebitel z tohoto obalu vyňal a z hygienických důvodů ho nelze vrátit, například u spodního prádla.
  1. V rámci sortimentu intimního charakteru (např. spodní prádlo) nesmíte zboží jakkoli používat. V případě vyzkoušení takového zboží musíte dodržet základní hygienické předpoklady (zkoušení přes spodní prádlo). V případě nedodržení těchto pravidel nemáte právo odstoupit od Smlouvy.
  2. Pokud byste se rozhodli odstoupit od Smlouvy a bylo by to možné, prosíme, využijte formulář, který je přílohou těchto Podmínek.
  3. Do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vám vrátíme částku odpovídající Ceně zboží a zaplaceným nákladů na jeho dodání, a to stejným způsobem, jako jsme je od vás přijali, případně na číslo účtu, které nám sdělíte. Je ale potřeba, abyste nám nejpozději ve stejné lhůtě zaslali nebo předali zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno kompletní, nesmí jevit známky více než běžného opotřebení či poškození. Doporučujeme tedy vrátit zboží spolu s krabicí a obalem, aby se zabránilo poškození zboží při dopravě. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobili jiným nakládáním, než je nutné s ohledem na povahu a vlastnosti zboží, snížení hodnoty tohoto zboží. Pokud je zboží ve stavu, kdy není možné jej prodat dalším zákazníkům, protože je poničené nebo nepřiměřeně opotřebené, právo na odstoupení od Smlouvy nemáte. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
  4. Náklady na dodání zboží vám vrátíme pouze ty nejnižší, které nabízíme.
  5. Nejsme ale povinni vrátit vám Cenu do té doby, než nám bude zboží doručeno zpět anebo než prokážete, že bylo odesláno zpět na naši adresu.
  6. Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.
  7. Pro dopravu zboží zpět na naši adresu doporučujeme využít Zásilkovnu – je to nejrychlejší a pro naše zákazníky zdarma.

 

VII. - Odstoupení od Smlouvy do 30 dnů - Formulář na vrácení

Nad rámec našich zákonných povinností Vám umožňujeme vrátit zboží (odstoupit od Smlouvy) do 30 dnů od jeho doručení. V tomto článku podmínek naleznete pravidla a podmínky pro takové odstoupení od Smlouvy.

  1. Od Smlouvy můžete jako spotřebitel i podnikatel odstoupit dle Podmínek uvedených v tomto článku, a to do 30 dnů od převzetí zboží.
  2. Právo na odstoupení od Smlouvy do 30 dnů nemáte, pokud:
  3. bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu. Je to třeba tehdy, kdy zboží vyrobíme podle vašich požadavků nebo ho nějak upravíme podle vašeho přání;
  4. jste vyndali zboží z obalu, ve kterém vám bylo dodáno, nebo je obal od zboží poškozen;
  5. zboží je poškozené;
  6. zboží není možné prodeje dalšímu zákazníkovi.
  7. Posouzení, zda zboží splnilo podmínky pro odstoupení od Smlouvy do 30 dnů dle tohoto článku, provádíme my, a to ve lhůtě 14 dnů od doby, kdy je nám zboží doručeno zpět. Důvody pro zamítnutí odstoupení od Smlouvy vám nemusíme nijak odůvodňovat a dokládat.
  8. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky použití. Náklady na vrácení zboží nesete vy.
  9. Do 14 dnů od doručení zboží zpět k nám, vám vrátíme částku plně odpovídající ceně zboží, a to na číslo účtu, které nám sdělíte, pokud budou splněny podmínky pro odstoupení od Smlouvy do 30 dnů. V případě odstoupení od Smlouvy do 30 dnů vám nevracíme náklady na dodání zboží k vám.
  10. Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

 

VIII. - Reklamace a záruka za jakost - Formulář pro reklamaci

Snažíme se vám dodat naše zboží v co nejkvalitnějším stavu, někdy se však i při vynaložení veškeré péče může stát, že zboží může být nějakým způsobem vadné. Veškeré podmínky reklamace naleznete v tomto článku.

Za co odpovídáme?

  1. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady.
  2. Pokud jste si zakoupili zboží, které bylo vadné a pro svou vadu bylo zlevněno, za tuto vadu, pro kterou bylo zboží levnější, neodpovídáme. Za ostatní vady na takovém zboží ale odpovídáme.

Jak uplatnit práva z vadného plnění?

  1. Práva z vadného plnění se řídí § 2099 a násl. a § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Reklamaci, prosíme, uplatněte na e-mail: info@10k.cz nebo dopisem na adresu: Top di Milano, s.r.o., Slovenská 28, 08001 Prešov, Slovensko nebo na Top di Milano, s.r.o., Mudroňova 4962/7, 080 01 Prešov, Slovensko.
  3. Formulář nebo průvodní dopis k vámi uplatňované reklamaci musí obsahovat následující náležitosti:
  4. vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace;
  5. prokázání nákupu zboží.
  6. Zboží, které podle vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete spolu s reklamačním formulářem na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní. V opačném případě nejsme povinni se reklamací zabývat a zboží vám zašleme zpět na naše náklady.

Vady zboží

  1. Záruka a nárok z odpovědnosti za vady se nevztahují na:
  2. opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním, např. seprané logo na triku, odřené boty;
  3. použité zboží, kdy vada odpovídá míře opotřebení;
  4. vady, o kterých jste věděli, nebo které jste sami způsobili, např. pokud jste roztrhli část oděvu.

Jak reklamovat?

  1. V záruční době můžete uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení Smlouvy:
  2. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  3. bezplatné odstranění vady opravou;
  4. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
  5. vrácení Ceny na základě odstoupení od Smlouvy.
  6. Podstatné je takové porušení Smlouvy, o němž stran porušující Smlouvy již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  7. U vady, která znamená nepodstatné porušení Smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z Ceny.
  8. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u nás jako prodávajícího.
  9. Při uplatnění reklamace jste povinni nám sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatného porušení Smlouvy včas, máte práva stejná jako při nepodstatném porušení Smlouvy.
  10. Pokud prokážeme, že jste před převzetím o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nejsme povinni vašemu nároku vyhovět.
  11. Za vadu plnění se nepovažuje překážka způsobená vyšší mocí.
  12. Jako Spotřebitel máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení těchto nákladů musíte požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění, jinak vám nemusí být přiznáno. Jako podnikatel právo na náhradu těchto nákladů nemáte.

Mimosoudní řešení sporů

  1. Pokud jste Spotřebitel, podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé. Zahájit mimosoudní řešení sporu je možné i online prostřednictvím platformy ODR dostupné zde: ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

IX. - Závěrečná ustanovení

  1. Podmínky jsou v českém jazyce. Kromě těchto Podmínek se také v našem vztahu řídíme českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, pokud jste Spotřebitel. Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Pokud si ve Smlouvě domluvíme cokoliv odchylně od Podmínek, pak má před Podmínkami přednost toto odchylné ustanovení ze Smlouvy.
  2. Tyto Podmínky a jejich znění můžeme měnit a doplňovat, jejich aktuální znění najdete vždy na Webu. Změnami ale nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnost předchozího znění Podmínek.
  3. K podnikání jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  4. Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
  5. Všechna práva k našemu Webu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám jako prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat Web nebo jeho část bez našeho souhlasu.
  6. Nejsme jako prodávající ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.
  7. Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
  8. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od kupní smlouvy odstoupit.
  9. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Zpracováváme také některé vaše osobní údaje. O tom, proč tak děláme a jak je chráníme, se můžete dočíst zde.
  10. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
  11. Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto Podmínkám můžete kontaktovat na e-mail: info@10k.cz.

 

V Prešove dne 1.12.2020