Vše o nákupu

Doprava

 

Na výběr máte z několika způsobů doručení.

  • Po přijetí objednávky do 13:00 hodiny odesíláme zboží tentýž den (platí během pracovních dní).
  • Všechno zboží máme skladem, díky čemuž jsme ho schopni poslat ihned.

 

Možnosti dopravy:

Kurýr DPD (+ 99 Kč, nad 2400 Kč zdarma): Při dobírce + 59 Kč (Platí se len v hotovosti).

  • Doručení přímo do Vašich rukou kamkoliv.
  • Po přejetí objednávky do 13:00h je doručení do 24 hodin.
  • Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a časem doručení.
  • Kurýr Vás bude kontaktovat před příchodem na Vaši adresu.
  • Po vyřízení objednávky dostanete e-mail o sledování zásilky.
  • Pokud Vás kurýr nezastihne, doručí Vám balík následující pracovní den.
  • Dobírka se uhradí při přebírání balíku od kurýra.
  • Při výjimečných situacích se může termín dodání prodloužit (špatně vyplněná adresa nebo tel. číslo).

Sledování zásilky služby DPD (klikněte sem).

 

Zásilkovna: Výdejny místo (+ 69 Kč): Při dobírce + 59 Kč (platí se v hotovosti nebo kartou).

  • Možnost pouze osobního odběru díky široké síti výdejních míst.
  • Odeslání do 24 hodin (platí během pracovních dní).
  • Standardní doba doručení zásilky je 1 až 2 pracovní dny.
  • Dostanete e-mail a SMS s informací o uložení zásilky a heslo, které potřebujete při vyzvednutí zásilky.
  • Na vyzvednutí balíku máte 7 dní.
  • Balík Vám může vyzvednout kdokoliv, potřebuje pouze heslo z SMS.

Sledování zásilky (klikněte sem).

 

 

Garance originality

 

  • Všechno námi nabízené zboží je 100% originální.
  • Většina produktů má vlastní individuální certifikáty, tak jako produkty zakoupené v originální prodejně.
  • Všechny produkty jsou dodatečně kontrolovány, zda obsahují všechny ochranné kódy a ochranné certifikáty, které uvádí výrobce.
  • Na všechny produkty vlastníme potvrzení o originalitě a původu. 
  • Všechno zboží je vždy originální produkt určitého výrobce a jeho získání je legální v souladu se zákonem dané země.
  • Vlastníme všechny dokumenty a smlouvy mezi naší společností a oficiálním výrobcem nebo dodavatelem. 
  • Všechno zboží pochází od oficiálních výrobců, oficiálních distributorů nebo od subdodavatelů.
Platba

 

Všechny online platby probíhají prostřednictvím služby GoPay.

  • Při zaplacení objednávky do 13:00 odesíláme zboží tentýž den (platí během pracovních dní). 

 

Platba

Online platba kartou (zdarma): Okamžitá platba přes platební bránu GoPay. 

  • Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Online bankovní převod (zdarma): Rychlý převod peněz z vybraných bank.

  • Pro online platbu přes internet banking vyberte pole s logem banky, ve které máte svůj účet.
  • Po dokončení objednávky budete přesměrováni na web Vašeho internetového bankovnictví, kde provedete platbu.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Google Pay (zdarma): Okamžitá platba přes elektronickou peněženku.

  • Při platbě Google Pay budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Apple Pay (zdarma): Okamžitá platba přes elektronickou peněženku.

  • Při platbě Apple Pay budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Převodem (zdarma): 

  • Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem informace k platbě převodem.
  • Platba provedená běžným převodem trvá 1 až 3 dny.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Balík odesíláme až po přijetí platby.

 

Dobírkou (+ 59 Kč): Platba při doručení balíku.

  • Platba při převzetí zásilky od kurýra DPD.
  • Platba je možná v hotovosti nebo kartou.
  • Po přijetí objednávky do 13:00 odesíláme zboží tentýž den (platí během pracovních dní).

 

Reklamace

 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením nebo neodpovídajícím způsobům. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po vzniku vady.

 

Reklamace:

  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím.
  • Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  • Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlete doporučeně na adresu alebo cez Zásilkovnu (zdarma)
  • Na pobočce oznamte kód „92566256“.
  • Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné zboží, pokud to nebude možné (např. chybějící výrobek na skladě) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
Tabulka velikosti

tabulka-velikosti-cz-1

 

Tabulka velikosti ke stažení (klikněte zde).

Vrácení/ Výměna

 

Nevyhovuje Vám velikost? Změnili jste názor, nebo chcete něco jiného? Nevadí! Vrácení zakoupeného zboží můžete odeslat v průběhu 30 dní od data převzetí zásilky. 

  • Máte právo vrátit zakoupené zboží během 30 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my Vám vrátíme peníze.

 

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma):

  • Při vrácení nesmí zboží jevit známky opotřebení, musí být v originálním balení/krabici se všemi etiketami od výrobce (doporučujeme poslat balík ve stejném balení jako Vám byl doručen, abyste se vyhnuli zbytečnému poškození zboží při dopravě). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím (vyplněná žádost o vrácení zboží nám ulehčí práci a zrychlí celý proces).
  • Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  • Na pobočce oznamte kód „92566256“.
  • Odevzdáte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí.
  • Při doručení balíku na náš sklad Vás budeme informovat.
  • Vrácení platby trvá 5 -14 dní v souladu s platnými právními předpisy. 

 

Vrácení zboží jiným způsobem:

  • Zásilku odešlete do 30 dní od převzetí zboží.
  • Při vrácení nesmí zboží jevit známky opotřebení, musí být v originálním balení/krabici se všemi etiketami od výrobce (doporučujeme poslat balík ve stejném balení jako Vám byl doručen, abyste se vyhnuli zbytečnému poškození zboží při dopravě). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím (vyplněná žádost o vrácení zboží nám ulehčí práci a zrychlí celý proces).
  • Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  • Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlete doporučeně na adresu: 

             Top di Milano, s.r.o.
             Slovenská 28 
             Prešov, 080 01

  • Poštovní náklady a platby přes dobírku při vrácení zboží nevracíme.
  • Při doručení balíku na náš sklad Vás budeme informovat.
  • Vrácení platby trvá 5-14 dní v souladu s platnými právními předpisy. 

 

 Výměna zboží:

Systém výměny je realizován ve formě vrácení produktu zdarma prostřednictvím společnosti Zásilkovna, vrácení platby a následným vytvořením nové objednávky.

  • Vráťte bezplatně nevyhovující produkt a co nejdříve si vytvořte novou objednávku.
  • Zarezervujeme Vám produkt, který jste si vybrali, aby ho nikdo nevykúpil.
  • Zaplaťte za novou objednávku, nebo počkejte na vrácení platby.
  • Vrácení platby proběhne do 3 - 5 pracovních dnů od momentu ověření vaší zásilky. Ve výjimečných situacích může být tato doba prodloužena maximálně do 14 dní.
  • Rezervace zboží trvá 7 dní.
Záruka

 

Každý produkt zakoupený v našem e-shopu 10k.cz má 24 měsíční záruku. Záruka platí na všechny produkty v e-shopu, rovněž i na produkty zakoupené ve slevě. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.