Vše o nákupu

Doprava

 

Na výběr máte z několika způsobů doručení.

  • Po přijetí objednávky do 15:00 hodiny odesíláme zboží tentýž den (platí během pracovních dní).
  • Všechno zboží máme skladem, díky čemuž jsme ho schopni poslat ihned.

 

Možnosti dopravy:

Kurýr GLS (+ 99 Kč, nad 2400 Kč zdarma): Při dobírce + 59 Kč

  • Doručení přímo do Vašich rukou kamkoliv.
  • Po přejetí objednávky do 15:00h je doručení do 24 hodin.
  • Každý zákazník obdrží v den doručení e-mail a SMS s informací o čísle zásilky a časem doručení.
  • Kurýr Vás bude kontaktovat před příchodem na Vaši adresu.
  • Po vyřízení objednávky dostanete e-mail o sledování zásilky.
  • Pokud Vás kurýr nezastihne, doručí Vám balík následující pracovní den.
  • Dobírka se uhradí při přebírání balíku od kurýra.
  • Při výjimečných situacích se může termín dodání prodloužit (špatně vyplněná adresa nebo tel. číslo).

Sledování zásilky služby Gls

 

Zásilkovna: Výdejny místo (+ 69 Kč): Při dobírce + 59 Kč (platí se v hotovosti nebo kartou).

  • Možnost pouze osobního odběru díky široké síti výdejních míst.
  • Odeslání do 24 hodin (platí během pracovních dní).
  • Standardní doba doručení zásilky je 1 až 2 pracovní dny.
  • Dostanete e-mail a SMS s informací o uložení zásilky a heslo, které potřebujete při vyzvednutí zásilky.
  • Na vyzvednutí balíku máte 7 dní.
  • Balík Vám může vyzvednout kdokoliv, potřebuje pouze heslo z e-mailu nebo SMS.

Sledování zásilky sluzby Zásilkovna

 

 

Garance originality

 

  • Všechno námi nabízené zboží je 100% originální.
  • Většina produktů má vlastní individuální certifikáty, tak jako produkty zakoupené v originální prodejně.
  • Všechny produkty jsou dodatečně kontrolovány, zda obsahují všechny ochranné kódy a ochranné certifikáty, které uvádí výrobce.
  • Na všechny produkty vlastníme potvrzení o originalitě a původu. 
  • Všechno zboží je vždy originální produkt určitého výrobce a jeho získání je legální v souladu se zákonem dané země.
  • Vlastníme všechny dokumenty a smlouvy mezi naší společností a oficiálním výrobcem nebo dodavatelem. 
  • Všechno zboží pochází od oficiálních výrobců, oficiálních distributorů nebo od subdodavatelů.
Platba

 

Všechny online platby probíhají prostřednictvím služby GoPay.

  • Při zaplacení objednávky do 15:00 odesíláme zboží tentýž den (platí během pracovních dní). 

 

Platba

Online platba kartou (zdarma): Okamžitá platba přes platební bránu GoPay. 

  • Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Online bankovní převod (zdarma): Rychlý převod peněz z vybraných bank.

  • Pro online platbu přes internet banking vyberte pole s logem banky, ve které máte svůj účet.
  • Po dokončení objednávky budete přesměrováni na web Vašeho internetového bankovnictví, kde provedete platbu.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Google Pay (zdarma): Okamžitá platba přes elektronickou peněženku.

  • Při platbě Google Pay budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Apple Pay (zdarma): Okamžitá platba přes elektronickou peněženku.

  • Při platbě Apple Pay budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay.
  • Po úspěšném dokončení platby se Vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Peníze máme na účtu ihned.

 

Převodem (zdarma): 

  • Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem informace k platbě převodem.
  • Při platbě uveďte číslo objednávky jako variabilní symbol.
  • Platba provedená běžným převodem trvá 1 až 3 dny.
  • Po zaplacení dostanete e-mail o přijetí Vaší objednávky.
  • Balík odesíláme až po přijetí platby.

 

Dobírkou (+ 59 Kč): Platba při doručení balíku.

  • Platba při převzetí zásilky.
  • Platba je možná v hotovosti nebo kartou. 

 

Reklamace

 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením nebo neodpovídajícím způsobům. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po vzniku vady.

 

Postup při reklamaci:

  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím.
  • Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  • Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlete doporučeně na adresu alebo cez Zásilkovnu (zdarma)
  • Na pobočce oznamte kód „92566256“.
  • Nebo pošlete balík doporučeně na adresu: 

             TDM group s.r.o.
             Slovenská 26
             Prešov 080 01

  • Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné zboží, pokud to nebude možné (např. chybějící výrobek na skladě) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
Tabulka velikosti

 

Přehled všech dostupných tabulek velikosti dámského a pánského oblečení, kalhot, bot a čepic.

 

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_DÁMSKÉ-OBLEČENÍ_cz

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_PÁNSKÉ-OBLEČENÍ_cz

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_DÁMSKÉ-KALHOTY_cz

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_PÁNSKÉ-KALHOTY_cz

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_DÁMSKA-OBUV_cz (1)

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_PÁNSKÁ-OBUV_cz (1)

TABULKY-VELIKOSTÍ_PC_ČEPICE_cz

Vrácení/ Výměna

 

Nevyhovuje Vám velikost? Změnili jste názor, nebo chcete něco jiného? Nevadí! Vrácení zakoupeného zboží můžete odeslat v průběhu 30 dní od data převzetí zásilky. 

 

  • Máte právo vrátit zakoupené zboží během 30 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my Vám vrátíme peníze.

 

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma):

  • Při vrácení nesmí zboží jevit známky opotřebení, musí být v originálním balení/krabici se všemi etiketami od výrobce (doporučujeme poslat balík ve stejném balení jako Vám byl doručen, abyste se vyhnuli zbytečnému poškození zboží při dopravě). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím (vyplněná žádost o vrácení zboží nám ulehčí práci a zrychlí celý proces).
  • Na pobočce oznamte kód „92566256“.
  • Odevzdáte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí.
  • Při doručení balíku na náš sklad Vás budeme informovat e-mailem.
  • Vrácení platby trvá 2-5 dní v souladu s platnými právními předpisy. 

 

Vrácení zboží jiným způsobem:

  • Zásilku odešlete do 30 dní od převzetí zboží.
  • Při vrácení nesmí zboží jevit známky opotřebení, musí být v originálním balení/krabici se všemi etiketami od výrobce (doporučujeme poslat balík ve stejném balení jako Vám byl doručen, abyste se vyhnuli zbytečnému poškození zboží při dopravě). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží, který stáhnete zde, a přidejte ho do balíku spolu se zbožím (vyplněná žádost o vrácení zboží nám ulehčí práci a zrychlí celý proces).
  • Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Dopravu od zákazníka si vždy hradí zákazník.
  • Balík pošlete doporučeně na adresu: 

             TDM group s.r.o.
             Slovenská 26
             Prešov, 080 01

  • Poštovní náklady a platby přes dobírku při vrácení zboží nevracíme.
  • Při doručení balíku na náš sklad Vás budeme informovat e-mailem.
  • Vrácení platby trvá 2-5 dní v souladu s platnými právními předpisy. 

 

 Výměna zboží:

Systém výměny je realizován ve formě vrácení produktu, vrácení platby a následným vytvořením nové objednávky.

  • Vráťte bezplatně nevyhovující produkt a co nejdříve si vytvořte novou objednávku.
  • Zarezervujeme Vám produkt, který jste si vybrali, aby ho nikdo nevykúpil.
  • Zaplaťte za novou objednávku, nebo počkejte na vrácení platby.
  • Vrácení platby proběhne do 1-3 pracovních dnů od momentu ověření vaší zásilky.
  • Rezervace zboží trvá 7 dní.
Záruka

 

Každý produkt zakoupený v našem e-shopu 10k.cz má 24 měsíční záruku. Záruka platí na všechny produkty v e-shopu, rovněž i na produkty zakoupené ve slevě. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení